Skapa Excellens: Bygga en kundcentrerad kultur
I dagens intensivt konkurrensutsatta affärslandskap är inte kundcentrering bara en fördel; det är...
Hitta rätt kundservice-medarbetare: En Guide för dig som chef
Att rekrytera rätt medarbetare till kundserviceteamet är avgörande för att erbjuda exceptionell...
10 punkter som hjälper e-handlare att skala upp sin verksamhet genom outsourcad kundservice.
När mindre e-handelsföretag börjar växa och behöver skala upp delar av sin i verksamhet kan...
20 fördelar med att oursourca företagets kundservice 2024
I dagens konkurrensutsatta affärsvärld är en effektiv kundservice avgörande för företagets...
Så kan man integrera AI inom kundservice: En väg till förbättring
I dagens digitala tidsålder står ditt företag inför en ständig utmaning: att upprätthålla en hög...
Checklista - 11 Tips inför flytt till Spanien
Att flytta utomlands är ett stort steg för många eftersom det innebär att lämna sin trygghetszon...
7 förbättringsområden du som kundservicechef bör se över
Som kundservicechef ansvarar du alltid för att allt fungerar som det ska och att mäta allt löpande...
10 skäl till varför outsourcing av kundservice är en bra strategi för företaget
När det gäller att drifta en kundservice finns det alltid anledningar till att se över flera...
8 saker du bör se över vid val av ärendehanteringssystem
Introduktion - Vad menas med ett ärendehanteringssystem
Det är oftast ett gemensamt begrepp för att...